Monča má neskutečnou energii. Živí se jako nezávislá kosmetická poradkyně Mary Kay a já se s ní seznámila na kurzu líčení, kde jsem si zamilovala ji i některé produkty. “Ideální chvíle pro barter”, napadlo mě v začátku kurzu webaření.
Mony ale měla pocit, že web ani nepotřebuje. Zákazníky získává skrze Slevomat. Když jsem za ní jela a chtěla si najít mapu na jejím webu, trochu jsem se vylekala. Starý web si dělala sama a nechci ho pomlouvat, ale bylo na něm znát, že design je zastaralý a stejně tak i jeho obsah. Ukázky líčení, které tam měla byly zastaralé a neodrážely současné trendy.
Když přijde poptávka na barter
Jsem ráda, že jsem nakonec přijela. Celou hodinku jsme si obě užily, pokecaly o všem možném a já se naučila zase o kousek víc rozumět využití make-upu i když v naprosto přirozeném vzezření. No podívejte se sami.
Pak jsme se se vzájemnými sympatiemi s Mončou rozešly. Já nechtěla kupovat vstupní balíček a ona ještě necítila zájem o web. Prý jí to takhle stačí. Já ale cítila, že starý web nerezonuje s tím, jak se ve své praxi za ta léta posunula
Když mi pak o půl roku později napsala, měla jsem o to větší radost.Vymysleli jsme skvělý barter — za produkty, které mi u ní seděly jsem jí připravila minimalistický web v Canvě.
Čelily jsme několika výzvám:
- Jak udělat web přátelský pro mobily i na této platformě
- Zakomponovat možnost přidávání nových fotek její práce
- Nemuset řešit různé aktualizace a větší pravidelnou správu webu
- Dopřát jí i doménu s jejím jménem
- Náklady snížit na maximum, abychom se vešly do barteru produktů
Všechny tyto výzvy se mi podařilo vyřešit právě alternativou ke klasickému webu ode mě, který se tvoří na WordPressu s DIVI. A já myslím, že parádně.