Monča má neskutečnou energii. Živí se jako nezávislá kosmetická poradkyně Mary Kay a já se s ní seznámila na kurzu líčení, kde jsem si zamilovala ji i některé produkty. “Ideální chvíle pro barter”, napadlo mě v začátku kurzu webaření.

Mony ale měla pocit, že web ani nepotřebuje. Zákazníky získává skrze Slevomat. Když jsem za ní jela a chtěla si najít mapu na jejím webu, trochu jsem se vylekala. Starý web si dělala sama a nechci ho pomlouvat, ale bylo na něm znát, že design je zastaralý a stejně tak i jeho obsah. Ukázky líčení, které tam měla byly zastaralé a neodrážely současné trendy.

Když přijde poptávka na barter

Jsem ráda, že jsem nakonec přijela. Celou hodinku jsme si obě užily, pokecaly o všem možném a já se naučila zase o kousek víc rozumět využití make-upu i když v naprosto přirozeném vzezření. No podívejte se sami.

Pak jsme se se vzájemnými sympatiemi s Mončou rozešly. Já nechtěla kupovat vstupní balíček a ona ještě necítila zájem o web. Prý jí to takhle stačí. Já ale cítila, že starý web nerezonuje s tím, jak se ve své praxi za ta léta posunula

Když mi pak o půl roku později napsala, měla jsem o to větší radost.Vymysleli jsme skvělý barter — za produkty, které mi u ní seděly jsem jí připravila minimalistický web v Canvě.


Čelily jsme několika výzvám:

  1. Jak udělat web přátelský pro mobily i na této platformě
  2. Zakomponovat možnost přidávání nových fotek její práce
  3. Nemuset řešit různé aktualizace a větší pravidelnou správu webu
  4. Dopřát jí i doménu s jejím jménem
  5. Náklady snížit na maximum, abychom se vešly do barteru produktů

Všechny tyto výzvy se mi podařilo vyřešit právě alternativou ke klasickému webu ode mě, který se tvoří na WordPressu s DIVI. A já myslím, že parádně. 

Co myslíte vy?

https://monikasasinkova.cz